20130106

Як заробити на блозі Blogspot


Нещодавно мене запитали, а чому заголовку мого блогу є текст "Заробіток в мережі", в метатегах є keywords: Блогспот, заробіток, а про те як заробити на блозі Blogspot я не пишу.
Напевно це моє упущення, і хоча я з самого початку не позиціонував цей блог як якесь посібник по заробітку, в статистиці відвідувань мого блогу, я періодично спостерігаю запити пов'язані з цією тематикою.
Отже щоб не було прикро всім тим хто потрапляє на цей блог в пошуках заробітку, я вирішив написати невелике мініпособіе про те як можна заробити маючи хороший блог на Blogspot.




1. Найпростіший і легальний спосіб. Це звичайно ж Adsense. На мою Blogspot це єдина площадка безкоштовного блогохостингу дозволяє заробляти на контекстній рекламі без оплати чого-небудь і без санкцій з боку Google. Як я вже писав раніше заробіток на контекстній рекламі це самий білий спосіб заробітку. Якщо у вас відвідуваний блог, і вдале розташування рекламних блоків ви можеет мати дохід з контексту. Звичайно все залежить від кількості відвідувачів та тематики, але тут вже все залежить від вас. Сьогодні переглядав статистику по Adsense по одному блогу і виявив клік вартістю 1,01 долара, очевидно що це гарна тематика раз там є такі кліки.
Якщо хороша відвідуваність можна використовувати Яндекс.Директ та інші системи контекстної реклами.

2. Продаж посилань з блога. Як не банально це звучить, але це найпоширеніший заробіток в мережі для вебмастеров. Десятки бірж посилань пропонують купити і продати посилання з ваших постів. Яку з них вибрати вирішувати вам. Але зрозуміло варто враховувати обмеження найкращих бірж. Блог на блогспоте просто не візьмуть. Та й не варто забувати що дуже важливо наявність високих показників тИЦ і PR. Чим вони вище, тим вищий дохід.

Останнім часом, завдяки старанням Дімка, почала оживати біржа Ротапост. За останній місяць вона в кілька разів перебила заявки надходять мені від Блогуна.
Взагалі біржа дійсно непогана і мені дуже подобається. Ну а згаданий Блогун останнім часом здає позиції. Занадто багато там з'явилося сайтів та кампаній по 15 рублів. Для початківців вебмастеров це можливо достатньо, але для мене вже неактуально. Особисто я, в рекламних компаніях блогуна закуповував посилання з blogspot і якщо у вас блог має тИЦ відмінний від нуля, то ви зможете почати на ньому заробляти, а я можливо куплю у вас посилання.

3. Ще одним різновидом продажу посилань можна назвати написання рекламних оглядів або замовних статей, і як правило це теж вотчина згаданих бірж.

4. Продаж банерів. Дуже тонка тема. Комусь банери приносять непогану суму грошей, але якщо у вас менше 500 відвідувачів на добу про них можна взагалі не думати. Ну а якщо більше то необхідно знайти тих кому буде цікава ваша майданчик. Тут можу порадити пошукати рекламодавців на сайтах інтернет-магазинів або через Ротабан. Ротабан, до слова, дуже зручна система і рідний брат біржі Rotapost.

5. Тизери. Знову ж таки якщо у вас є хороша відвідуваність розміщення блоків тізерів дасть можливість вам заробити. Тут потрібен специфічний трафік з великому обсязі і я цим не займаюся і не можу нічого радити. Просто знову ж це всього лише аналог все тієї ж контекстної реклами.

6. Партнерки. Завжди знайдуться ті хто буде платити вам за наведених клієнтів. Знайти таких людей і майбутніх клієнтів ваша робота і за неї платять, а раз так то на цьому можна зарабоать. Приміром, блогер Rex711 рекламує дихальні тренажери Фролова і отримує відсоток з продажів. Який варіант знайдете ви собі, залежить тільки від вас.

7. Прямий продаж посилань, реклами і т.п. Тут все просто. Якщо вас знають, і ви можете щось запропонувати іншим людям, вони можуть домовитися з вами про розміщення посилань, оглядів і т.п. На форумах дуже часто шукають майданчики для покупки і продають посилання. Це зручно тим що не потрібно віддавати комісію посередникам і іноді забезпечує більшу гнучкість в плані заробітку. . До прикладу, я ось продаю з цього блогу посилання вгорі постів за 50 рублів. Дрібниця звичайно але на ці гроші я купую посилання на інші просувні ресурси які приносять мені вже більшу кількість грошей. У цього блогу будуть рости пузомеркі тому я над ним працюю і в майбутньому зрозуміло будуть і вище ціни. Так що якщо хто хоче купити звертайтеся

Комментариев нет:

Отправить комментарий